Toulovcovy maštale 16-18 březen 2012

Tak jsem v pátek přímo z práce vyrazil s báglem do tesca pro rum a pak vyčkal na Majora a Jaru v hale brněnského nádraží... Major mě a Jaru musel naučit kupovat lístky, nebot jako občan vlastnící automobil moc nepožívám vymožeností jako je IDS respektive jich užívám jen na čundrech, protože do práce dojedu autem a na sklep chodím pěšky. A tak nakonec sedíme ve vlaku, který nás dovezl až do Borové, kde jsme sice trošku zazmatkovali,ale nakonec usedli v restauraci k několika pivkům, pak jsme přes kopec už za úplné tmy dorazili do Budislavi, kde byl i v podzní hodinu otevřený hostinec... tma už být větší nemohla, tak jsme usedli na další pivka, pak odcházíme do městských maštalí na první nocoviště. Ráno se kolem nás prochází nejeden turistra nebot jsme spali pod převisem přímo u značky...tak se balíme a pokračujem dolů kolem hradu, kostelíčku a na Verandu. Odtud pokračujem navštívit muzeum cyklistů do Nových Hradů,ale neuvědomujem si, že sezona muzeí,hradů a zámků ještě nezačala.... tak se přes kupadla vracíme na maštale, neboť na Polánce v tom "pičhausu" chcípl pes. a tak přes betlém, kazatelnu, herolda a Petrovnu se opět vracíme na verandu... Tam je ale plno až po střechu, tak se rozhodnem zajít na večerní pivko do Jarošova...to se ale ukazuje jako lichý nápad, neb tamní restaurant nefunguje, tak se vracíme na verandu, kde dáme nejaké pivka na dvoře a s plnýma pivníma zásobama se vrazíme na flek, za kamarádama, se kterýma jsme se potkali už odpoledne.... večer po večeři, vypijem všecko pivo aj rum až se mi z toho nechce ráno ani vstávat. Druhý den oběhnem bez báglů dopoledne další údolí a dostanem se i do Toulovcových maštalí,aby jsme se zase vrátili na naše nocoviště, sbalili si věci. Naši noví přátelé nám přislíbí odvoz do pusté kamenice na vlak... v životě nepodcenujete peugeot 205...pojme toho opravdu hodně :-D v Kamenici jsme se rozloučili předali si kontakty a vyrazili k domovu.