chřiby 4-6.7.2011

takže ani nevím jak by jsem začal.. po snad nejkomplikovanější dohodě....kdy kvůli všem možným i nemožným důvodům padly cíle jako Vidnava, Sázava, Toulovce, Kanada a Malé karpaty.... vyráží tři stateční a štatstní (co našli doma boty) v pondělí v podvečer z kyjova někam směrem na osvětimany...v kyjově se ukázal velký problém koupit štriclu chcleba ale nakonec se povedlo... dorážíme do osvětiman , kde nás čeká první komplikace..v podobě zavřené hospody... dáme jedno téměř na stojáka v protějším zařízení a pokračujem busem do Buchlovic. Autobus nás vyhodil kdesi uprostřed pole a dál pokračujeme na tupesy kde zasedáme do místní restaurace na svijany, pak dáme ještě ruma s místníma štamgastama a a valíme na chabaně kolem vinohradů...kde jsem udělal malý agrotechnický průzkum. Na Chabaních dáme svačinu...uherák a rum z jindřichova hradce jsou sponzory našeho výletu. pak klesáme velkou rychlostí k Břestecké skále...ale tady další průser.... hospodská chce jet na velehrad (prý tam je nějaký papež-mejdan) tak dáváme na rychlovku dvě pivka a pak nám natočí ještě do zásoby,kterou dopíjíme na zahrádce restaurace osamoceni... pak se odebíráme spat na seník...kde jsem uvařil rizoto, pak si dal svařáku a po hádce s mravencama spokojeně usnul. Ráno nás major bez snídaně vyhnal ze spacáků a museli jsme šlapat až na Buchlovský kámen....tady ovšem trumfuju opět já... z usárny vytahuju zatajovaných 7 vajec a udelám parádní snídani. pak opravíme rozcestník a demokraticky zvolíme cíle dnešní cesty a tak se v podvečer ocitáme v Roštíně na teniso-koupališti...hospada plná divných lidí, tak po třech jedenáctkách vyrážíme na Bunč... Tady asi nastává konec civilizace..vrcholem je když se před všema hostama obsluha zamkne v tom jejich chlévě, tím jsem s tímto podnikem skončil a už nikdy sem nevkročím, což jsem stvrdil i činem,který je náležitě zdokumentován, leč nezveřejněn. Spát jdeme kousek od bunče, je teplá noc a chvilku před spaním pozoruju hvězdy, ráno po snídani která se nesla ve stylu "co zbylo" opouštíme bunč a klesáme kolem divockého potoka , je zde lemi zajímavá krajina...kolem japonsko-českého tábora, přicházíme do Divok, kde se nám otevře zavřená krásná hospoda a hned v ní plánujeme další chřiby, pak už jen přesun k autobusu,kde na zastávce dojíme a dopijem všechno co nám zbylo a pak s krokodýlbusem do Kyjova a odtud domů..zdraví vás tímto Major, Kuba a Já